Ar
Ru
En
Fa
extra extraOver
مکمل ها
egitim egitimOver
تحصیلات
depolama depolamaOver
واحدهای ذخیره سازی
wait waitOver
منطقه انتظار
sofa sofaOver
صندلی راحتی و مبل
couch couchOver
صندلی اداری
table tableOver
میزها

Higer

PRESS ROOM

DEALERSHP APPLICATION

امتیاز نمایندگان فروش

  • شبکه تجاری مبلمان اداری هیگر

    مبلمان اداری هیگر می خواهد با انتقال آن به مناطق جغرافیایی مختلف با نقاط فروش جدید، تجربه تجاری خود را از طریق شبکه تجاری خود شامل 60 نقطه فروش در ترکیه و بیش از 40 نقطه فروش در سطح جهان گسترش دهد. به لطف یکی از اعضای جدید خانواده به تجربیات به دست آمده در ترکیه و جهان دسترسی سریع دارد، در حالی که می تواند توجه خود را فقط بر توسعه تجارت متمرکز کند. در این پلتفرم، که در آن تمام فرآیندهای نقاط فروش نظارت می‌شوند، اعضا تسلط کامل بر فرآیندهای جریان کسب‌وکار دارند، در حالی که در عین حال به طور مداوم خود را از طریق توانایی اقدام فوری و روش‌های تشویقی خاص بهبود می‌بخشند.

  • نمایشگاه

    نمایشگاه‌های ما نقاطی هستند که هویت سازمانی، مدل کسب‌وکار، محصولات و راه‌حل‌های ما با مشتریان ما ملاقات می‌کنند. از این رو موقعیت مکانی و شرایط فیزیکی یک نمایشگاه از اهمیت بسزایی برخوردار است. مبلمان اداری هیگراز فروشندگان خود هم از نظر مالی و هم با نیروی کار و تجربه خود در تمام مراحل از قرار دادن محصول تا دکوراسیون و از نمای بیرونی تا تابلوهای راهنما پشتیبانی می کند. و شرایط خاصی را برای محصولات نمایش نصب اولیه ارائه می دهد.

  • پشتیبانی بازاریابی

    با پشتیبانی بازاریابی، برند خود را در بازارهای بین‌المللی تعریف می‌کنیم و حداکثر اهداف قابل اندازه‌گیری را تعیین می‌کنیم و همچنین آگاهی از برند را ایجاد می‌کنیم و صدایی مثبت در اطراف نام برند ایجاد می‌کنیم. برنامه بازاریابی را می توان فعالیت هایی را انتخاب کرد که عبارتند از روزنامه و مجله، پخش رادیو و تلویزیون، بیلبورد و رسانه های اجتماعی. همچنین فعالیت های بازاریابی با مواد زیر پشتیبانی می شوند. بروشورها و کاتالوگ ها، نمودارهای رنگی، وب سایت. این فعالیت ها توسط یک مطالعه بودجه که مطابق با هدف برندسازی تهیه شده و با توجه به اثربخشی بازار تهیه شده است، تصمیم گیری می شود.

  • هیگر هوشمند

    سیستم جدید ما به زودی ارائه می شود و تمام فرآیندهای تجاری از طریق پلت فرم کسب و کار ما یکپارچه شده است. با کلیه فعالیت های پیش فروش مانند پروپوزال ها و ارائه پروژه های استاندارد شده، مدیریت سفارش، کلیه فعالیت های پس از فروش، گزارش مشکل، پیگیری سفارش / محصول و آمار انجام می شود.

  • آکادمی هیگر

    به همه اعضای آموزش توسعه شخصی در طول سال ارائه می دهد، جدا از جلسات آموزشی محصول و فنی، نتایج آموزشی را ارزیابی می کند و از طریق یک سیستم مربیگری پیگیری می کند. با اصل 'آموزش مادام العمر'، به اعضای خود کمک می کند تا هر دو فرآیند فروش و پس از فروش را به درستی مدیریت کنند و به اهداف تجاری خود و همچنین توسعه شخصی دست یابند.

  • شرایط خاص کسب و کار

    با شرایط تجاری خاص، ما فروش را در منطقه ای که فروشگاه فرنچایز ما در آن قرار دارد افزایش می دهیم و آنها را قادر می سازیم تا در مناقصات و پروژه های ویژه رقابت کنند. با قرارداد حق رای ما فرصت های تجاری زیر را به شرکای تجاری خود ارائه می دهیم. امتیاز انحصاری در قلمرو خود، تخفیف ویژه بر اساس پروژه و پیشنهاد، پشتیبانی پروژه، تخفیف بر اساس دستیابی به هدف فروش سالانه.

fa_IRPersian